Wojtek Daniłowicz
29 kwietnia 2022
Z tego artykułu dowiesz się dlaczego warto wykorzystać Social Commerce w strategii rozwoju swojej marki.
Jeśli prowadzicie w ramach swojej firmy sklep poprzez platformę e-commerce, to zapewne niejednokrotnie zastanawialiście się, w jaki sposób skrócić dystans między fazą odkrycia / zainteresowania Klienta a fazą domknięcia sprzedaży. Oczywiście nie ma jednoznacznej odpowiedzi, będącej złotym środkiem, natomiast chciałem zwrócić Waszą uwagę na ciekawy trend, którego wykorzystanie przyniosło wiele historii sukcesu.
Rok 2021 jasno pokazał jego potencjał — mowa o Social Commerce. TikTok i Instagram dla niektórych obszarów stały się istnym game changerem, przynosząc markom z branż beauty, mody czy elektroniki użytkowej wyniki, w które często ciężko uwierzyć. Marki, które potencjalnie nie miały szans konkurować z większymi graczami pod względem budżetów reklamowych, odnotowywały kilkukrotne wzrosty sprzedaży dzięki uruchomieniu sklepów na Instagramie czy komunikacji marketingowej w obrębie TikToka.
Marki, które potencjalnie nie miały szans konkurować z większymi graczami, odnotowywały kilkukrotne wzrosty sprzedaży dzięki Social Commerce.
Jedną z bardziej spektakularnych historii opowiedziała Jena Joyce z Plant Mother. Wspomina ona o tym, jak uruchomienie sklepu na Instagramie w listopadzie 2021 roku spowodowało 1280% wzrost sprzedaży w porównywanym okresie. Nawet jeśli Wasze wyniki będą kilkukrotnie mniejsze niż Jeny, to chyba nadal warto spróbować, nie uważacie?
Jeśli zatem jesteś jednym z poszukiwaczy Świętego Gralla konwersji, jeśli szukasz alternatywy dla płatnych kampanii reklamowych, w ramach których często musisz się mierzyć z większymi budżetami bezpośredniej konkurencji, to spróbuj. Może w Twojej branży Social Commerce będzie strzałem w dziesiątkę, a za rok ktoś wspomni tutaj o Twoim sukcesie.
Z tego artykułu dowiesz się jak stosować AI w e-commerce, pozytywnie wpływając na doświadczenia konsumentów i procesy obsługi klienta. Sztuczna inteligencja staje się nieodzownym narzędziem w e-commerce i może wpłynąć na przyszłość tej branży. Wykorzystanie AI w E-commerce Jednym z obszarów, w których jako agencja wspomagamy się AI jest na pewno utrzymanie e-commerce lub jego budowa. Wykorzystanie tego typu rozwiązań na pewno daje naszemu klientowi możliwość optymalizacji pracy zespołu. […]
Czy kiedykolwiek używałeś emoji w swoich wiadomościach? Pewnie tak. Ten prosty i uniwersalny język jest zrozumiały dla wszystkich, a używanie emoji niedawno wyszło poza ramy komunikacji online. Często stosuje się je do różnych celów offline, od reklam na bilbordach i okładkach albumów po kolekcje odzieży. 17 lipca obchodzony jest Światowy Dzień Emoji. Z tej okazji postanowiliśmy podzielić się nietypowymi sposobami komunikacji marki. Dlaczego marki używają emoji? Są uniwersalne. […]
Dziękujemy za Twoją wiadomość :)
Już niebawem otrzymasz od nas ofertę na wybrane usługi.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez The Humans Sp. z o.o. moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez The Humans Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez The Humans Sp. z o.o. w celu prowadzenia działań marketingowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.