Na rynku pojawiły się aplikacje wykorzystujące AI dla ułatwienia zakupów. Ta technologia umożliwia użytkownikom przymierzanie różnych produktów kosmetycznych w wirtualnej rzeczywistości, bez konieczności wychodzenia z domu. Poniżej postaram się przedstawić kilka przykładów:
Jednym z narzędzi, które zyskuje na popularności, są inteligentne chatboty wykorzystywane na stronach internetowych firm. Symulują ludzką interakcję za pomocą komunikacji tekstowej. W branży kosmetycznej mogą zostać wykorzystane do różnych celów, na przykład do udzielania porad dotyczących pielęgnacji, czy doboru produktów. Mogą zaoferować szybką pomoc nawet poza godzinami pracy doradców i konsultantów.
Jedną z głównych zalet inteligentnych chatbotów jest ich zdolność do szybkiego reagowania na zapytania klientów oraz dostarczania natychmiastowej pomocy. Są w stanie analizować dane o preferencjach i historii zakupów klientów, co pozwala im proponować spersonalizowane rozwiązania i produkty.
Nasza firma także stworzyła swojego chatbota pod nazwą Human Intelligence, który odpowiada na wszelkie pytania zadawane przez osoby odwiedzające stronę.
Nie można także zapominać o ChatGPT, który pomoże znaleźć spersonalizowaną odpowiedź także na pytania dotyczące makijażu. Można zapytać o to, jak wykonać idealną kreskę eyelinerem lub co zrobić, by makijaż był trwalszy i przetrwał całą noc.
Sztuczna inteligencja ma ogromny potencjał do zrewolucjonizowania branży beauty. Każde z wymienionych narzędzi oferuje użytkownikom innowacyjne sposoby dbania o skórę i ułatwia podejmowanie decyzji zakupowych. Nie można także zapomnieć o inteligentnych chatbotach, które stają się nieodłączną częścią witryn internetowych firm kosmetycznych, zapewniając szybką pomoc i spersonalizowane rekomendacje.
Z tego artykułu dowiesz się jak stosować AI w e-commerce, pozytywnie wpływając na doświadczenia konsumentów i procesy obsługi klienta. Sztuczna inteligencja staje się nieodzownym narzędziem w e-commerce i może wpłynąć na przyszłość tej branży. Wykorzystanie AI w E-commerce Jednym z obszarów, w których jako agencja wspomagamy się AI jest na pewno utrzymanie e-commerce lub jego budowa. Wykorzystanie tego typu rozwiązań na pewno daje naszemu klientowi możliwość optymalizacji pracy zespołu. […]
Czy kiedykolwiek używałeś emoji w swoich wiadomościach? Pewnie tak. Ten prosty i uniwersalny język jest zrozumiały dla wszystkich, a używanie emoji niedawno wyszło poza ramy komunikacji online. Często stosuje się je do różnych celów offline, od reklam na bilbordach i okładkach albumów po kolekcje odzieży. 17 lipca obchodzony jest Światowy Dzień Emoji. Z tej okazji postanowiliśmy podzielić się nietypowymi sposobami komunikacji marki. Dlaczego marki używają emoji? Są uniwersalne. […]
Dziękujemy za Twoją wiadomość :)
Już niebawem otrzymasz od nas ofertę na wybrane usługi.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez The Humans Sp. z o.o. moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez The Humans Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez The Humans Sp. z o.o. w celu prowadzenia działań marketingowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.