Mamy coś
do powiedzenia.

Wybierz co Cię interesuje

User experience
Twój smartfon to przepustka do normalności

Pandemia oraz towarzyszące im lockdowny nauczyły nas pracy zdalnej. Społeczeństwo, nasi Klienci oraz my sami nie zdawaliśmy sobie sprawy z potęgi i możliwości, jakie dają nam wszystkim nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym oczywiście produkty mobilne takie jak sklepy w postaci aplikacji mobilnych). Podczas kolejnych lockdownów nauczyliśmy się sprawniej korzystać z zakupów online oraz możliwości zdalnego zamawiania posiłków. Każdy z nas wyrobił sobie zdanie na temat tych […]

Igor Pietrzak

2 września 2021

Trendy
Digital Look&Feel Brand book.

Jeśli planujesz stworzyć lub rozwinąć system identyfikacji wizualnej swojej marki, to dobrze trafiłeś. W tym artykule dowiesz się, dlaczego Księga znaku, Brand Book czy CI w standardowej formie PDF będzie niewystarczający w przypadku chęci podboju internetu w 2021 roku. Aby Twoja marka mogła mieć spójny wizerunek w wielu wymiarach przestrzeni i możliwości online, warto zainwestować w Digital Look&Feel Brand Book. Co to Brand book? Nazywamy […]

Antoni Łubecki

19 kwietnia 2021

Trendy
Fenomen cyfrowej nostalgii.

Artykuł prezentuje aktualny fenomen, nowy trend w internecie, który zbiera potężne zasięgi na przeróżnych platformach socialowych w postaci wyprodukowanych już ponad 73 milionów animacji. Poznaj historię MyHeritage i dowiedz się jak wprowadzenie do aplikacji mobilnej innowacyjnej funkcjonalności o potencjale socialowo-viralowym może sprawić, że liczba jej pobrań i wzrośnie o kilkaset procent w ciągu miesiąca. Aplikacje mobilne to produkty digitalowe, na których niejeden specjalista, zespół projektowy czy Zuckerberg z sąsiedztwa połamał zęby. […]

Igor Pietrzak

13 kwietnia 2021

User experience
Badania pełne i cząstkowe, sposoby łączenia metod

Istnieje inny, niż wspomniany w poprzednich moich wpisach, sposób podziału badań. Mowa tu o podziale na badania pełne i cząstkowe. Podział ten dotyczy zakresu poznawczego, czyli zakresu poznawania określonego fragmentu rzeczywistości i prezentuje się w uproszczeniu następująco: Badania o charakterze pełnym i cząstkowym Badanie ma charakter pełny jeśli obejmuje ono zarówno zakres badanych zjawisk, jak i ich złożoność. Jeżeli zaś skupia się tylko na jednym aspekcie to jest […]

24 lutego 2021

User experience
Wywiad swobodny pogłębiony – IDI bez tajemnic.

Wywiad swobodny lub, używając pełnego określenia, wywiad swobodny pogłębiony to technika badawcza, dla której nazwą używaną w obiegu badaczy jest akronim IDI (Individual In-depth Interview). Krótką charakterystykę tej metody dobrze jest poprzedzić ogólnym stwierdzeniem, które obrazuje możliwości jej zastosowań. Metody jakościowe (w tym wywiad swobodny) pozwalają, jak pisze Graham Gibbs, na bliższe przyjrzenie się światu zewnętrznemu, a także opis, interpretację, a niekiedy wyjaśnienie […]

Wojciech Daniłowicz

17 lutego 2021

User experience
Badanie Fokusowe. Zogniskowany wywiad grupowy.

Badanie fokusowe, to używając pełnej nazwy metody, zogniskowany wywiad grupowy. Jej charakterystykę warto rozpocząć od objaśnienia przymiotników towarzyszących słowu „wywiad”.  Zacznijmy więc od terminu „zogniskowany”, który oznacza tu skupiony, skoncentrowany na jednym problemie, temacie badawczym, którym może być na przykład jakiś produkt, bądź jakiś problem społeczny. To istotne, bo jeśli wywiad porusza wiele kwestii, tematów  staje się po prostu techniką grupową (wywiadem grupowym)  „Grupowy” oznacza […]

Wojciech Daniłowicz

1 lutego 2021

User experience
Badania. Ilość czy jakość?

Mówiąc o metodach gromadzenia danych w badaniach społecznych czy marketingowych wymienia się zazwyczaj dwie ich grupy: badania ilościowe i badania jakościowe.  Co więcej, niektórzy z badaczy stawiają je w opozycji do siebie sugerując, co w pewnym stopniu uzasadniają ich nazwy, że jedne są lepsze a drugie gorsze. Nie wyjaśnia się przy tym jednocześnie na czym wyższość jednych nad drugimi miałaby polegać. Dla pełniejszego zrozumienia różnic miedzy nimi lepiej odwołać […]

Wojciech Daniłowicz

26 stycznia 2021

User experience
Jak nie sknocić aplikacji mobilnej?

Skoro tu jesteś, to prawdopodobnie rozważasz wdrożenie aplikacji mobilnej w swojej firmie, aby stworzyć kolejny kanał sprzedażowy, narzędzie lub element wsparcia wizerunkowego. To świetnie, ale zanim przystąpisz do wyboru wykonawcy swojej przyszłej aplikacji i zaczniesz snuć wizje podboju rynku z jej pomocą, przemyśl samodzielnie lub ze swoim zespołem 5 poniższych zagadnień. Wnioski, które sformułujecie, uchronią cały projekt przed potencjalną katastrofą, pomogą w zaplanowaniu prac produkcyjnych, […]

Igor Pietrzak

19 stycznia 2021

User experience
Aplikacja mobilna Bookme.

Całkiem niedawno została oficjalnie uruchomiona aplikacja mobilna Bookme, w tworzeniu której, pośród grupy innych specjalistów, brał udział również nasz zespół . Poznaj nasze Case Study z realizacji części prac nad aplikacją Bookme. Zmień czyjeś życie. Podaruj książkę na święta. W tym roku, z okazji Świąt Bożego Narodzenia wzięliśmy udział w jednej z akcji, jaką przygotował zespół marketingowy Bookme. Akcja nosi tytuł „Zmień czyjeś […]

Igor Pietrzak

29 grudnia 2020

Trendy
Słuszność optymalizacji procesów UX.

Zastanawialiście się kiedyś z czego wynika ciągła potrzeba optymalizacji UX procesów? Gdzie miał początek ten wyścig? Czemu firmy przeznaczają coraz wyższe budżety na działania UX’owe, na badania, research i całą otoczkę mającą polepszyć doznanie użytkownika? Co takiego zmieniło się w otaczającym nas świecie w ostatnich latach? Odpowiedź, w naszym mniemaniu, jest dosyć prosta. Optymalizacja UX procesów daje wielkie możliwości poprawy naszych działań […]

Wojciech Daniłowicz

16 grudnia 2020

User experience
Zakupowe preferencje homo sapiens. Analiza UX.

Wiadomo. Chodzi o nas, zwykłych Kowalskich, surfujących po internecie. Branża digital nazywa nas różnie: użytkownicy, persony, klienci, osoby. Lubię nazywać nas homo sapiens w kontekście działań i zachowań w sieci. Przypomina mi to, że jesteśmy także gatunkiem, który charakteryzuje się konkretnym zbiorem instynktów i cech wspólnych. Zbiór ten towarzyszy nam od początku „nas”, także dzisiaj, w czasach kiedy jesteśmy wszyscy precyzyjnie podzieleni na segmenty i grupy docelowe. […]

Igor Pietrzak

4 grudnia 2020

Strategia
TikTok viral efekt

Cała akcja TikTok viralowa wydarzyło się w 7 dni TikTok ma niesamowite możliwości. Można na nim zaplanować prawdziwy TikTok Viral efekt. Zapoznajcie się z tą historią. 25 września Meksykanin o ksywce Dogggface208 wrzucił na swój profil TikTok video, na którym jadąc na longboardzie, pije sok żurawinowo-malinowy i śpiewa do utworu Fleetwood Mac „Dreams” (z 1977 roku). Film został wyświetlony ponad 2.3 miliona razy w ciągu 7 h […]

Igor Pietrzak

3 grudnia 2020

Zacznijmy pracę nad Twoim projektem

Interesuje mnie

Stworzenie / optymalizacja aplikacji moblinej lub systemu dedykowanego

Interesuje mnie

Stworzenie serwisu lub materiałów do kampanii

Interesuje mnie

Stała obsługa marketingowa