Z tego artykułu dowiesz się jak stosować AI w e-commerce, pozytywnie wpływając na doświadczenia konsumentów i procesy obsługi klienta. Sztuczna inteligencja staje się nieodzownym narzędziem w e-commerce i może wpłynąć na przyszłość tej branży. Wykorzystanie AI w E-commerce Jednym z obszarów, w których jako agencja wspomagamy się AI jest na pewno utrzymanie e-commerce lub jego budowa. Wykorzystanie tego typu rozwiązań na pewno daje naszemu klientowi możliwość optymalizacji pracy zespołu. […]
Czy kiedykolwiek używałeś emoji w swoich wiadomościach? Pewnie tak. Ten prosty i uniwersalny język jest zrozumiały dla wszystkich, a używanie emoji niedawno wyszło poza ramy komunikacji online. Często stosuje się je do różnych celów offline, od reklam na bilbordach i okładkach albumów po kolekcje odzieży. 17 lipca obchodzony jest Światowy Dzień Emoji. Z tej okazji postanowiliśmy podzielić się nietypowymi sposobami komunikacji marki. Dlaczego marki używają emoji? Są uniwersalne. […]
Od ponad roku toczą się dyskusje w każdej branży o roli AI w pracy. W głównej mierze są to obawy, czy zabierze nam pracę? Jak na razie, nikt nie jest raczej w stanie jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, więc wrzucę cytat, który według mnie trochę na nie odpowiada. AI won’t replace designers. A designer using AI—will” — Ioana Teleanu, Senior Product Designer, AI w Miro Co to jest to AI? Zamiast wpisać pojęcie w Google, aby podać konkretną definicję, […]
Z tego artykułu dowiesz się jak przystosować sklep internetowy pod względem projektowym, aby zwiększyć sprzedaż. Wzrastający, rok do roku, odsetek kupujących online stał się w naszej rzeczywistości trendem. Nie dziwi zatem, że według Raportu E-commerce w Polsce z 2023, aż 79% internautów dokonuje zakupów przez sklep internetowy. Z liczby tej 75% użytkowników preferuje polskie sklepy, natomiast 30% decyduje się na zakupy w sklepach zagranicznych. Wiemy również, że kupujący online to częściej […]
Sztuczna inteligencja i aplikacje na niej oparte zmieniają sposób, w jaki konsumenci podejmują decyzje dotyczące zakupów. Od przymierzania kosmetyków w wirtualnej rzeczywistości po analizę stanu skóry za pomocą zaawansowanych algorytmów AI. Nowe technologie przynoszą nie tylko wygodę, ale także personalizację i lepsze zrozumienie własnych potrzeb pielęgnacyjnych. Sztuczna inteligencja tworzy nowe standardy Na rynku pojawiły się aplikacje wykorzystujące AI dla ułatwienia zakupów. Ta technologia umożliwia użytkownikom przymierzanie różnych produktów […]
Branża dóbr szybkozbywalnych przeszła cyfrową przemianę, a e-commerce stał się kluczowym trendem. Wśród wielu aspektów, które angażują Klientów B2C w FMCG, warto zwrócić uwagę na zmiany ścieżki zakupowej, wzrost sprzedaży online, wielojęzyczność, dostępność oraz logistykę. Spójrzmy na wielkość i rozwój rynku FMCG Według źródła danych typu open source wielkość światowego rynku FMCG wyceniono na 11 490,9 miliardów dolarów w 2021 roku. Mając na uwadze […]
Dzisiejszy świat cyfrowego marketingu otwiera przed nami coraz więcej możliwości. Oprócz nowych form docierania do użytkownika końcowego, mamy możliwości zaawansowanego targetowania, a to wszystko wspierane przez sztuczną inteligencję. Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które pomagają nam realizować cyfrowe kampanie. Google DV360, znany również jako Display & Video 360, jest jedną z najpotężniejszych platform tego typu na rynku. Czym jest DV360? DV360 (Display […]
Z tego artykułu dowiesz się więcej o projekcie Gr00t. Celem projektu jest przyspieszenie rozwoju nauki robotów przy użyciu sztucznej inteligencji. NVIDIA ogłasza projekt GR00T: Model podstawowy dla robotów humanoidalnych NVIDIA, światowy lider w dziedzinie technologii GPU, ogłosiła Projekt GR00T, model podstawowy przeznaczony dla robotów humanoidalnych. Projekt ma na celu dalsze przyspieszenie przełomów w dziedzinie robotyki i sztucznej inteligencji. W ramach inicjatywy NVIDIA zaprezentowała […]
Z tego artykułu dowiesz się czym jest e-commerce bez barier – dostępność cyfrowa , jak prawidłowo korzystać i stosować zasady WCAG oraz jak dostępność wpływa na biznes. Łatwe porównywanie produktów, wygodna dostawa i szeroki asortyment w zasięgu jednego kliknięcia – wszystko to sprawia, że zakupy online stały się nieodłącznym elementem naszego życia. Nic dziwnego, że twórcy sklepów internetowych starają się zapewnić bezproblemową interakcję z ich serwisami. […]
Z tego artykułu dowiesz się jakiego rodzaju wsparcie w codziennej pracy Web Developera oferuje AI. Rewolucja trwa. To, że trwa rewolucja spowodowana wszelkimi narzędziami opartymi o AI jest pewne i napisano o tym już wiele. Pozwolę sobie przybliżyć działanie AI jako asystenta web developera w codziennej pracy. Jeżeli nie znasz tego tematu, to postaram się Ciebie z nim oswoić, a jeżeli stosujesz to narzędzie podczas swojej pracy, […]
Z tego artykułu dowiesz się, czym zajmuje się agencja user experience, co to są testy użyteczności oraz na czym polega badanie user experience (inaczej badanie ux). Co to jest user experience? User Experience to pojęcie, które oznacza doświadczenie użytkownika. Pojęcie zazwyczaj odnosi się do produktów cyfrowych, oprogramowania, aplikacji i rozmaitych systemów. Może być również stosowane w odniesieniu do zagadnień poprawy użyteczności produktów i przestrzeni w świecie rzeczywistym. Synonimem pojęcia User […]
W konferencji WaysConf 2023 wziął udział nasz UI&Design System Designer Krzysztof Rdzanek, który w kilku zdaniach zdaje Wam relację z wydarzenia. Z tego artykułu dowiesz się, jaki przebieg miała konferencja oraz jakie tematy były na niej poruszane. Konferencja WaysConf 2023 w Krakowie była jednym z wydarzeń w tym roku w stosunku do którego miałem ogromne oczekiwania. W końcu brało w niej udział mnóstwo ludzi po fachu – projektantów, programistów. Jak się […]
Z tego artykułu dowiesz się jakie profity daje wykorzystanie OpenAI & ChatGPT w swoich działaniach marketingowych oraz produktach cyfrowych. Inteligencja jest sztuczna – profity rzeczywiste Duże firmy coraz częściej sięgają po rozwiązania oparte o Sztuczną Inteligencję. I słusznie – algorytmy te potrafią skutecznie zoptymalizować kampanie reklamowe, zrozumieć intencje użytkownika czy też dobrać odpowiednie produkty w sprzedaży do tych posiadanych już w koszyku. Można powiedzieć: „ale to już […]
Z tego artykułu dowiesz się jakie są najczęściej popełniane błędy w tłumaczeniu stron e-commerce. Tłumaczenie stron e-commerce sprawia, że napływ klientów zza granicy jest dużo szybszy i efektywniejszy. Wielu użytkowników woli robić zakupy w ich ojczystym języku. Dobry przekład Twojego sklepu internetowego na różne języki może sprawić, że korzystanie z niego będzie dużo przystępniejsze i przyjemniejsze w ujęciu globalnym. Dzięki temu znacznie zwiększysz swój dochód. Niestety często […]
Dowiedz się czym są poszczególne rodzaje badań UX oraz jaką rolę pełnią w nich respondenci. Sprawdź ile badań UX wykonał nasz zespół UX w 2022 roku. Respondenci w badaniach UX w 2022 roku byli w centrum działań naszego Teamu Badawczego. W 2022 roku nasz Team UX odmienił słowo „respondenci” przez wszystkie przypadki kilka tysięcy razy. To wszystko za sprawą faktu, że w minionym roku odbyliśmy znaczną liczbę różnego […]
Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego co musisz wiedzieć o beaconach. Co to jest Beacon, jak działa, jaką technologię wykorzystuje, ile kosztuje i jak można go zastosować. Co to jest Beacon? Beacon to małe urządzenie, które wysyła sygnał radiowy odbierany przez smartfon lub tablet za pomocą łącza Bluetooth. Sygnał ten wyświetlany jest w formie różnego rodzaju informacji w dedykowanym systemie lub aplikacji mobilnej, za każdym razem, gdy znajdziemy się w jego pobliżu. […]
Z tego artykułu dowiesz się dlaczego warto wykorzystać Social Commerce w strategii rozwoju swojej marki. Jeśli prowadzicie w ramach swojej firmy sklep poprzez platformę e-commerce, to zapewne niejednokrotnie zastanawialiście się, w jaki sposób skrócić dystans między fazą odkrycia / zainteresowania Klienta a fazą domknięcia sprzedaży. Oczywiście nie ma jednoznacznej odpowiedzi, będącej złotym środkiem, natomiast chciałem zwrócić Waszą uwagę na ciekawy trend, którego wykorzystanie przyniosło wiele […]
Z tego artykułu dowiesz się jak prawidłowo przeprowadzić i zorganizować optymalizację aplikacji mobilnej, tak aby jej efektem było zwiększenie wyników ilościowych, zarówno tych pod kątem ilości pobrań, zdobycia aktywnych nowych aktywnych użytkowników jak i poprawić wyniki sprzedażowe. Warto optymalizować Aplikacje mobilne pozostawione same sobie umierają powolną śmiercią. Wraz ze zmieniającymi się trendami w technologiach, urządzeniach oraz sposobie korzystania z nich, zmienia się również postrzeganie […]
Z tego artykułu dowiesz się czy tworzenie MVP produktu ma sens, co to jest MVP oraz jaką rolę pełni w procesie tworzenia produktów cyfrowych. Co to jest MVP? Minimum Viable Product (MVP) to podstawowa wersja produktu nadająca się do publikacji. Produkt (MVP) powinien posiadać skrojone do minimum, jednak definiujące podstawowy zamysł, funkcje. Zadaniem stworzenia MVP jest zdobycie wczesnych użytkowników (early adopters) oraz dopasowanie produktu do rynku. Po wydaniu produktu właściciel zbiera informacje, […]
Z tego artykułu dowiesz się czym jest technologia Flutter i jak ją wykorzystać aby Twoja aplikacja mobilna była tania w produkcji. Trendy Od pewnego czasu dla wielu rodzajów biznesów coraz bardziej korzystne staje się tworzenie aplikacji wieloplatformowych, gdyż rozwiązania natywne zazwyczaj są droższe w tworzeniu i utrzymaniu. Wynika to głównie z tego, że muszą być one pisane w językach specyficznych dla każdej platformy (ObjectiveC, Swift dla iOS, Kotlin, […]
Z tego artykułu dowiesz się czym jest technologia WebGL, jakie są możliwości WebGL oraz jak WebGL zrewolucjonizuje internet, który znamy. Trendy Wraz ze zbliżającym się końcem roku powstaje wiele ciekawych artykułów związanych z przewidywaniami kierunku, w którym będzie zmierzało prezentowanie treści użytkownikom internetu na stronach WWW. Na temat sprawdzalności tych przewidywań można dyskutować godzinami, nie dochodząc do żadnego wniosku. Jednak część z nich (tych przewidywań rzecz jasna) – ta, […]
Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć aplikację mobilną, z czego powinna składać się każda aplikacja mobilna, jaką rolę pełni aplikacja mobilna w ekosystemie marki oraz o czym warto pamiętać planując wdrożenie aplikacji mobilnej.
Pandemia oraz towarzyszące im lockdowny nauczyły nas pracy zdalnej. Społeczeństwo, nasi Klienci oraz my sami nie zdawaliśmy sobie sprawy z potęgi i możliwości, jakie dają nam wszystkim nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym oczywiście produkty mobilne takie jak sklepy w postaci aplikacji mobilnych). Podczas kolejnych lockdownów nauczyliśmy się sprawniej korzystać z zakupów online oraz możliwości zdalnego zamawiania posiłków. Każdy z nas wyrobił sobie zdanie na temat tych produktów digital, […]
Jeśli planujesz stworzyć lub rozwinąć system identyfikacji wizualnej swojej marki, to dobrze trafiłeś. W tym artykule dowiesz się, dlaczego Księga znaku, Brand Book czy CI w standardowej formie PDF będzie niewystarczający w przypadku chęci podboju internetu w 2021 roku. Aby Twoja marka mogła mieć spójny wizerunek w wielu wymiarach przestrzeni i możliwości online, warto zainwestować w Digital Look&Feel Brand Book. Co to Brand book? Nazywamy ją różnie, Brand […]
Artykuł prezentuje aktualny fenomen, nowy trend w internecie, który zbiera potężne zasięgi na przeróżnych platformach socialowych w postaci wyprodukowanych już ponad 73 milionów animacji. Poznaj historię MyHeritage i dowiedz się jak wprowadzenie do aplikacji mobilnej innowacyjnej funkcjonalności o potencjale socialowo-viralowym może sprawić, że liczba jej pobrań i wzrośnie o kilkaset procent w ciągu miesiąca. Aplikacje mobilne to produkty digitalowe, na których niejeden specjalista, zespół projektowy czy Zuckerberg z sąsiedztwa połamał zęby. […]
Istnieje inny, niż wspomniany w poprzednich moich wpisach, sposób podziału badań. Mowa tu o podziale na badania pełne i cząstkowe. Podział ten dotyczy zakresu poznawczego, czyli zakresu poznawania określonego fragmentu rzeczywistości i prezentuje się w uproszczeniu następująco: Badania o charakterze pełnym i cząstkowym Badanie ma charakter pełny jeśli obejmuje ono zarówno zakres badanych zjawisk, jak i ich złożoność. Jeżeli zaś skupia się tylko na jednym aspekcie to jest to badanie cząstkowe. […]
Wywiad swobodny lub, używając pełnego określenia, wywiad swobodny pogłębiony to technika badawcza, dla której nazwą używaną w obiegu badaczy jest akronim IDI (Individual In-depth Interview). Krótką charakterystykę tej metody dobrze jest poprzedzić ogólnym stwierdzeniem, które obrazuje możliwości jej zastosowań. Metody jakościowe (w tym wywiad swobodny) pozwalają, jak pisze Graham Gibbs, na bliższe przyjrzenie się światu zewnętrznemu, a także opis, interpretację, a niekiedy wyjaśnienie […]
Badanie fokusowe, to używając pełnej nazwy metody, zogniskowany wywiad grupowy. Jej charakterystykę warto rozpocząć od objaśnienia przymiotników towarzyszących słowu „wywiad”. Zacznijmy więc od terminu „zogniskowany”, który oznacza tu skupiony, skoncentrowany na jednym problemie, temacie badawczym, którym może być na przykład jakiś produkt, bądź jakiś problem społeczny. To istotne, bo jeśli wywiad porusza wiele kwestii, tematów staje się po prostu techniką grupową (wywiadem grupowym) „Grupowy” oznacza określony zbiór […]
Mówiąc o metodach gromadzenia danych w badaniach społecznych czy marketingowych wymienia się zazwyczaj dwie ich grupy: badania ilościowe i badania jakościowe. Co więcej, niektórzy z badaczy stawiają je w opozycji do siebie sugerując, co w pewnym stopniu uzasadniają ich nazwy, że jedne są lepsze a drugie gorsze. Nie wyjaśnia się przy tym jednocześnie na czym wyższość jednych nad drugimi miałaby polegać. Dla pełniejszego zrozumienia różnic miedzy nimi lepiej odwołać się do innego kryterium podziału […]
Skoro tu jesteś, to prawdopodobnie rozważasz wdrożenie aplikacji mobilnej w swojej firmie, aby stworzyć kolejny kanał sprzedażowy, narzędzie lub element wsparcia wizerunkowego. To świetnie, ale zanim przystąpisz do wyboru wykonawcy swojej przyszłej aplikacji i zaczniesz snuć wizje podboju rynku z jej pomocą, przemyśl samodzielnie lub ze swoim zespołem 5 poniższych zagadnień. Wnioski, które sformułujecie, uchronią cały projekt przed potencjalną katastrofą, pomogą w zaplanowaniu prac produkcyjnych, harmonogramu […]
Całkiem niedawno została oficjalnie uruchomiona aplikacja mobilna Bookme, w tworzeniu której, pośród grupy innych specjalistów, brał udział również nasz zespół . Poznaj nasze Case Study z realizacji części prac nad aplikacją Bookme. Zmień czyjeś życie. Podaruj książkę na święta. W tym roku, z okazji Świąt Bożego Narodzenia wzięliśmy udział w jednej z akcji, jaką przygotował zespół marketingowy Bookme. Akcja nosi tytuł „Zmień czyjeś […]
Zastanawialiście się kiedyś z czego wynika ciągła potrzeba optymalizacji UX procesów? Gdzie miał początek ten wyścig? Czemu firmy przeznaczają coraz wyższe budżety na działania UX’owe, na badania, research i całą otoczkę mającą polepszyć doznanie użytkownika? Co takiego zmieniło się w otaczającym nas świecie w ostatnich latach? Odpowiedź, w naszym mniemaniu, jest dosyć prosta. Optymalizacja UX procesów daje wielkie możliwości poprawy naszych działań marketingowych. […]
Wiadomo. Chodzi o nas, zwykłych Kowalskich, surfujących po internecie. Branża digital nazywa nas różnie: użytkownicy, persony, klienci, osoby. Lubię nazywać nas homo sapiens w kontekście działań i zachowań w sieci. Przypomina mi to, że jesteśmy także gatunkiem, który charakteryzuje się konkretnym zbiorem instynktów i cech wspólnych. Zbiór ten towarzyszy nam od początku „nas”, także dzisiaj, w czasach kiedy jesteśmy wszyscy precyzyjnie podzieleni na segmenty i grupy docelowe. Lubię […]
Cała akcja TikTok viralowa wydarzyło się w 7 dni TikTok ma niesamowite możliwości. Można na nim zaplanować prawdziwy TikTok Viral efekt. Zapoznajcie się z tą historią. 25 września Meksykanin o ksywce Dogggface208 wrzucił na swój profil TikTok video, na którym jadąc na longboardzie, pije sok żurawinowo-malinowy i śpiewa do utworu Fleetwood Mac „Dreams” (z 1977 roku). Film został wyświetlony ponad 2.3 miliona razy w ciągu 7 h od momentu publikacji (aktualnie […]
Dziękujemy za Twoją wiadomość :)
Już niebawem otrzymasz od nas ofertę na wybrane usługi.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez The Humans Sp. z o.o. moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez The Humans Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez The Humans Sp. z o.o. w celu prowadzenia działań marketingowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.