Mamy coś
do powiedzenia.

Wybierz co Cię interesuje

#technologia
Beacon. Wszystko, co musisz wiedzieć: koszt, technologia, działanie, zastosowanie.

Z tego artykułu dowiesz się wszystkiego co musisz wiedzieć o beaconach. Co to jest Beacon, jak działa, jaką technologię wykorzystuje, ile kosztuje i jak można go zastosować. Co to jest Beacon? Beacon to małe urządzenie, które wysyła sygnał radiowy odbierany przez smartfon lub tablet za pomocą łącza Bluetooth. Sygnał ten wyświetlany jest w formie różnego rodzaju informacji w dedykowanym systemie lub aplikacji mobilnej, za każdym razem, […]

Igor Pietrzak

9 listopada 2022

Social commerce

Z tego artykułu dowiesz się dlaczego warto wykorzystać Social Commerce w strategii rozwoju swojej marki. Jeśli prowadzicie w ramach swojej firmy sklep poprzez platformę e-commerce, to zapewne niejednokrotnie zastanawialiście się, w jaki sposób skrócić dystans między fazą odkrycia / zainteresowania Klienta a fazą domknięcia sprzedaży. Oczywiście nie ma jednoznacznej odpowiedzi, będącej złotym środkiem, natomiast chciałem zwrócić Waszą uwagę na ciekawy trend, którego wykorzystanie przyniosło […]

Wojtek Daniłowicz

29 kwietnia 2022

ux
Optymalizacja aplikacji mobilnej

Z tego artykułu dowiesz się jak prawidłowo przeprowadzić i zorganizować optymalizację aplikacji mobilnej, tak aby jej efektem było zwiększenie wyników ilościowych, zarówno tych pod kątem ilości pobrań, zdobycia aktywnych nowych aktywnych użytkowników jak i poprawić wyniki sprzedażowe. Warto optymalizować Aplikacje mobilne pozostawione same sobie umierają powolną śmiercią. Wraz ze zmieniającymi się trendami w technologiach, urządzeniach oraz sposobie korzystania z nich, zmienia się również postrzeganie […]

Igor Pietrzak

21 kwietnia 2022

#technologia
Tworzenie MVP ma sens

Z tego artykułu dowiesz się czy tworzenie MVP produktu ma sens, co to jest MVP oraz jaką rolę pełni w procesie tworzenia produktów cyfrowych. Co to jest MVP? Minimum Viable Product (MVP) to podstawowa wersja produktu nadająca się do publikacji. Produkt (MVP) powinien posiadać skrojone do minimum, jednak definiujące podstawowy zamysł, funkcje. Zadaniem stworzenia MVP jest zdobycie wczesnych użytkowników (early adopters) oraz dopasowanie produktu do rynku. Po wydaniu produktu […]

Kamil Pawlik

24 listopada 2021

Flutter. Tania aplikacja mobilna.

Z tego artykułu dowiesz się czym jest technologia Flutter i jak ją wykorzystać aby Twoja aplikacja mobilna była tania w produkcji. Trendy Od pewnego czasu dla wielu rodzajów biznesów coraz bardziej korzystne staje się tworzenie aplikacji wieloplatformowych, gdyż rozwiązania natywne zazwyczaj są droższe w tworzeniu i utrzymaniu. Wynika to głównie z tego, że muszą być one pisane w językach specyficznych dla każdej platformy (ObjectiveC, Swift dla […]

Szymon Grzegorczyk

15 listopada 2021

#technologia
WebGL. Zbliża się rewolucja.

Z tego artykułu dowiesz się czym jest technologia WebGL, jakie są możliwości WebGL oraz jak WebGL zrewolucjonizuje internet, który znamy. Trendy Wraz ze zbliżającym się końcem roku powstaje wiele ciekawych artykułów związanych z przewidywaniami kierunku, w którym będzie zmierzało prezentowanie treści użytkownikom internetu na stronach WWW. Na temat sprawdzalności tych przewidywań można dyskutować godzinami, nie dochodząc do żadnego wniosku. Jednak część z nich (tych przewidywań rzecz jasna) – […]

Kamil Pawlik

28 października 2021

ux
Jak stworzyć aplikację mobilną?

Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć aplikację mobilną, z czego powinna składać się każda aplikacja mobilna, jaką rolę pełni aplikacja mobilna w ekosystemie marki oraz o czym warto pamiętać planując wdrożenie aplikacji mobilnej.

Igor Pietrzak

11 października 2021

ux
Twój smartfon to przepustka do normalności

Pandemia oraz towarzyszące im lockdowny nauczyły nas pracy zdalnej. Społeczeństwo, nasi Klienci oraz my sami nie zdawaliśmy sobie sprawy z potęgi i możliwości, jakie dają nam wszystkim nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym oczywiście produkty mobilne takie jak sklepy w postaci aplikacji mobilnych). Podczas kolejnych lockdownów nauczyliśmy się sprawniej korzystać z zakupów online oraz możliwości zdalnego zamawiania posiłków. Każdy z nas wyrobił sobie zdanie na temat tych […]

Igor Pietrzak

2 września 2021

trendy
Digital Look&Feel Brand book.

Jeśli planujesz stworzyć lub rozwinąć system identyfikacji wizualnej swojej marki, to dobrze trafiłeś. W tym artykule dowiesz się, dlaczego Księga znaku, Brand Book czy CI w standardowej formie PDF będzie niewystarczający w przypadku chęci podboju internetu w 2021 roku. Aby Twoja marka mogła mieć spójny wizerunek w wielu wymiarach przestrzeni i możliwości online, warto zainwestować w Digital Look&Feel Brand Book. Co to Brand book? Nazywamy […]

Antoni Łubecki

19 kwietnia 2021

trendy
Fenomen cyfrowej nostalgii.

Artykuł prezentuje aktualny fenomen, nowy trend w internecie, który zbiera potężne zasięgi na przeróżnych platformach socialowych w postaci wyprodukowanych już ponad 73 milionów animacji. Poznaj historię MyHeritage i dowiedz się jak wprowadzenie do aplikacji mobilnej innowacyjnej funkcjonalności o potencjale socialowo-viralowym może sprawić, że liczba jej pobrań i wzrośnie o kilkaset procent w ciągu miesiąca. Aplikacje mobilne to produkty digitalowe, na których niejeden specjalista, zespół projektowy czy Zuckerberg z sąsiedztwa połamał zęby. […]

Igor Pietrzak

13 kwietnia 2021

ux
Badania pełne i cząstkowe, sposoby łączenia metod

Istnieje inny, niż wspomniany w poprzednich moich wpisach, sposób podziału badań. Mowa tu o podziale na badania pełne i cząstkowe. Podział ten dotyczy zakresu poznawczego, czyli zakresu poznawania określonego fragmentu rzeczywistości i prezentuje się w uproszczeniu następująco: Badania o charakterze pełnym i cząstkowym Badanie ma charakter pełny jeśli obejmuje ono zarówno zakres badanych zjawisk, jak i ich złożoność. Jeżeli zaś skupia się tylko na jednym aspekcie to jest […]

Wojciech Daniłowicz

24 lutego 2021

ux
Wywiad swobodny pogłębiony – IDI bez tajemnic.

Wywiad swobodny lub, używając pełnego określenia, wywiad swobodny pogłębiony to technika badawcza, dla której nazwą używaną w obiegu badaczy jest akronim IDI (Individual In-depth Interview). Krótką charakterystykę tej metody dobrze jest poprzedzić ogólnym stwierdzeniem, które obrazuje możliwości jej zastosowań. Metody jakościowe (w tym wywiad swobodny) pozwalają, jak pisze Graham Gibbs, na bliższe przyjrzenie się światu zewnętrznemu, a także opis, interpretację, a niekiedy wyjaśnienie […]

Wojciech Daniłowicz

17 lutego 2021

ux
Badanie Fokusowe. Zogniskowany wywiad grupowy.

Badanie fokusowe, to używając pełnej nazwy metody, zogniskowany wywiad grupowy. Jej charakterystykę warto rozpocząć od objaśnienia przymiotników towarzyszących słowu „wywiad”.  Zacznijmy więc od terminu „zogniskowany”, który oznacza tu skupiony, skoncentrowany na jednym problemie, temacie badawczym, którym może być na przykład jakiś produkt, bądź jakiś problem społeczny. To istotne, bo jeśli wywiad porusza wiele kwestii, tematów  staje się po prostu techniką grupową (wywiadem grupowym)  „Grupowy” oznacza […]

Wojciech Daniłowicz

1 lutego 2021

ux
Badania. Ilość czy jakość?

Mówiąc o metodach gromadzenia danych w badaniach społecznych czy marketingowych wymienia się zazwyczaj dwie ich grupy: badania ilościowe i badania jakościowe.  Co więcej, niektórzy z badaczy stawiają je w opozycji do siebie sugerując, co w pewnym stopniu uzasadniają ich nazwy, że jedne są lepsze a drugie gorsze. Nie wyjaśnia się przy tym jednocześnie na czym wyższość jednych nad drugimi miałaby polegać. Dla pełniejszego zrozumienia różnic miedzy nimi lepiej odwołać […]

Wojciech Daniłowicz

26 stycznia 2021

ux
Jak wdrożyć aplikację mobilną?

Skoro tu jesteś, to prawdopodobnie rozważasz wdrożenie aplikacji mobilnej w swojej firmie, aby stworzyć kolejny kanał sprzedażowy, narzędzie lub element wsparcia wizerunkowego. To świetnie, ale zanim przystąpisz do wyboru wykonawcy swojej przyszłej aplikacji i zaczniesz snuć wizje podboju rynku z jej pomocą, przemyśl samodzielnie lub ze swoim zespołem 5 poniższych zagadnień. Wnioski, które sformułujecie, uchronią cały projekt przed potencjalną katastrofą, pomogą w zaplanowaniu prac produkcyjnych, […]

Igor Pietrzak

19 stycznia 2021

ux
Aplikacja mobilna Bookme.

Całkiem niedawno została oficjalnie uruchomiona aplikacja mobilna Bookme, w tworzeniu której, pośród grupy innych specjalistów, brał udział również nasz zespół . Poznaj nasze Case Study z realizacji części prac nad aplikacją Bookme. Zmień czyjeś życie. Podaruj książkę na święta. W tym roku, z okazji Świąt Bożego Narodzenia wzięliśmy udział w jednej z akcji, jaką przygotował zespół marketingowy Bookme. Akcja nosi tytuł „Zmień czyjeś […]

Igor Pietrzak

29 grudnia 2020

trendy
Słuszność optymalizacji procesów UX.

Zastanawialiście się kiedyś z czego wynika ciągła potrzeba optymalizacji UX procesów? Gdzie miał początek ten wyścig? Czemu firmy przeznaczają coraz wyższe budżety na działania UX’owe, na badania, research i całą otoczkę mającą polepszyć doznanie użytkownika? Co takiego zmieniło się w otaczającym nas świecie w ostatnich latach? Odpowiedź, w naszym mniemaniu, jest dosyć prosta. Optymalizacja UX procesów daje wielkie możliwości poprawy naszych działań […]

Wojciech Daniłowicz

16 grudnia 2020

ux
Zakupowe preferencje homo sapiens. Analiza UX.

Wiadomo. Chodzi o nas, zwykłych Kowalskich, surfujących po internecie. Branża digital nazywa nas różnie: użytkownicy, persony, klienci, osoby. Lubię nazywać nas homo sapiens w kontekście działań i zachowań w sieci. Przypomina mi to, że jesteśmy także gatunkiem, który charakteryzuje się konkretnym zbiorem instynktów i cech wspólnych. Zbiór ten towarzyszy nam od początku „nas”, także dzisiaj, w czasach kiedy jesteśmy wszyscy precyzyjnie podzieleni na segmenty i grupy docelowe. […]

Igor Pietrzak

4 grudnia 2020

strategia
TikTok viral efekt

Cała akcja TikTok viralowa wydarzyło się w 7 dni TikTok ma niesamowite możliwości. Można na nim zaplanować prawdziwy TikTok Viral efekt. Zapoznajcie się z tą historią. 25 września Meksykanin o ksywce Dogggface208 wrzucił na swój profil TikTok video, na którym jadąc na longboardzie, pije sok żurawinowo-malinowy i śpiewa do utworu Fleetwood Mac „Dreams” (z 1977 roku). Film został wyświetlony ponad 2.3 miliona razy w ciągu 7 h […]

Igor Pietrzak

3 grudnia 2020

Zacznijmy pracę nad Twoim projektem

Interesuje mnie

Stworzenie / optymalizacja aplikacji moblinej lub systemu dedykowanego

Interesuje mnie

Stworzenie serwisu lub materiałów do kampanii

Interesuje mnie

Stała obsługa marketingowa

  • Lotos
  • Orange
  • Eurocash Delikatesy Centrum
  • Ambra Kocham Wino
  • Grupa Żywiec
  • Clariant
  • Makro