
Wojtek Daniłowicz
29 kwietnia 2022
Z tego artykułu dowiesz się dlaczego warto wykorzystać Social Commerce w strategii rozwoju swojej marki.
Jeśli prowadzicie w ramach swojej firmy sklep poprzez platformę e-commerce, to zapewne niejednokrotnie zastanawialiście się, w jaki sposób skrócić dystans między fazą odkrycia / zainteresowania Klienta a fazą domknięcia sprzedaży. Oczywiście nie ma jednoznacznej odpowiedzi, będącej złotym środkiem, natomiast chciałem zwrócić Waszą uwagę na ciekawy trend, którego wykorzystanie przyniosło wiele historii sukcesu.
Rok 2021 jasno pokazał jego potencjał — mowa o Social Commerce. TikTok i Instagram dla niektórych obszarów stały się istnym game changerem, przynosząc markom z branż beauty, mody czy elektroniki użytkowej wyniki, w które często ciężko uwierzyć. Marki, które potencjalnie nie miały szans konkurować z większymi graczami pod względem budżetów reklamowych, odnotowywały kilkukrotne wzrosty sprzedaży dzięki uruchomieniu sklepów na Instagramie czy komunikacji marketingowej w obrębie TikToka.
Marki, które potencjalnie nie miały szans konkurować z większymi graczami, odnotowywały kilkukrotne wzrosty sprzedaży dzięki Social Commerce.
Jedną z bardziej spektakularnych historii opowiedziała Jena Joyce z Plant Mother. Wspomina ona o tym, jak uruchomienie sklepu na Instagramie w listopadzie 2021 roku spowodowało 1280% wzrost sprzedaży w porównywanym okresie. Nawet jeśli Wasze wyniki będą kilkukrotnie mniejsze niż Jeny, to chyba nadal warto spróbować, nie uważacie?
Jeśli zatem jesteś jednym z poszukiwaczy Świętego Gralla konwersji, jeśli szukasz alternatywy dla płatnych kampanii reklamowych, w ramach których często musisz się mierzyć z większymi budżetami bezpośredniej konkurencji, to spróbuj. Może w Twojej branży Social Commerce będzie strzałem w dziesiątkę, a za rok ktoś wspomni tutaj o Twoim sukcesie.
Z tego artykułu dowiesz się jak prawidłowo przeprowadzić i zorganizować optymalizację aplikacji mobilnej, tak aby jej efektem było zwiększenie wyników ilościowych, zarówno tych pod kątem ilości pobrań, zdobycia aktywnych nowych aktywnych użytkowników jak i poprawić wyniki sprzedażowe. Warto optymalizować Aplikacje mobilne pozostawione same sobie umierają powolną śmiercią. Wraz ze zmieniającymi się trendami w technologiach, urządzeniach oraz sposobie korzystania z nich, zmienia się również postrzeganie […]
Z tego artykułu dowiesz się czy tworzenie MVP produktu ma sens, co to jest MVP oraz jaką rolę pełni w procesie tworzenia produktów cyfrowych. Co to jest MVP? Minimum Viable Product (MVP) to podstawowa wersja produktu nadająca się do publikacji. Produkt (MVP) powinien posiadać skrojone do minimum, jednak definiujące podstawowy zamysł, funkcje. Zadaniem stworzenia MVP jest zdobycie wczesnych użytkowników (early adopters) oraz dopasowanie produktu do rynku. Po wydaniu produktu […]
Poproszę wycenę na
Dziękujemy za Twoją wiadomość :)
Już niebawem otrzymasz od nas ofertę na wybrane usługi.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez The Humans Sp. z o.o. moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez The Humans Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez The Humans Sp. z o.o. w celu prowadzenia działań marketingowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.