Ambra Kocham Wino

Ambra Kocham Wino

Nasze zadanie

Wspólnie z naszym partnerem Ambra s. a. zmierzyliśmy się z weryfikacją i usprawnieniem procesu rejestracji oraz logowania do aplikacji KOCHAM WINO. Przeprowadziliśmy optymalizacja istniejącego procesu pod kątem użyteczności i udrożnienia procesu rejestracji w celu zwiększenia ilości wejść. Ponadto w kwestii wsparcia promocji aplikacji oraz programu KOCHAM WINO stworzyliśmy dedykowanego Landing Page'a, który nie tylko prezentował zalety korzystania z aplikacji, ale również informował o różnych odsłonach programu lojalnościowego i pozwalał na zapisanie się na wydarzenia.

  • Visual identity

  • Digital strategy

  • UX

  • UI

  • Naming

  • Landing page

Wyzwanie

Aby zoptymalizować proces rejestracji i logowania, musieliśmy przebadać go za pomocą naszego eksperckiego audytu. Wyniki tego badania zdeterminowały kształt makiet UX. Na podstawie makiet UX stworzyliśmy UI adaptując ciekawy schemat kolorystyczny oraz nasze autorskie kolaże. Landing Page, który stworzyliśmy, ułatwiał nowemu użytkownikowi zapoznanie się z ofertą KOCHAM WINO, kierował na stronę aplikacji w sklepie oraz prezentował wydarzenia programu KOCHAM WINO, na które użytkownik może się zapisać za pomocą prostego formularza. Dla naszego klienta ważne było, żeby całość ubrać w lifestylową estetykę.

Osiągnięcia

Udało nam się uprościć proces rejestracji, zachowując wszystkie wymagania naszego Klienta oraz dostosowując się do wymogów weryfikacji wieku, konieczne przy prezentowaniu informacji dotyczących win. Stworzyliśmy wyjątkowy Landing Page, który nie tylko prezentuje najważniejsze informacje dla potencjalnego klienta, ale również w sposób estetyczny prezentuje „feel” programu KOCHAM WINO.

75 Ekranów

Ekranów

6 Kolaży

Kolaży

3 User stories

User stories

handler 1
handler 2

Zacznijmy pracę nad Twoim projektem

Interesuje mnie

Stworzenie / optymalizacja aplikacji moblinej lub systemu dedykowanego

Interesuje mnie

Stworzenie serwisu lub materiałów do kampanii

Interesuje mnie

Stała obsługa marketingowa

  • Lotos
  • Orange
  • Eurocash Delikatesy Centrum
  • Ambra Kocham Wino
  • Grupa Żywiec
  • Clariant
  • Makro