Nasze zadanie

Nasi Partnerzy Agencja kreatywna Creative Flow wraz z grupą projektową Delikatesów Centrum zaprosili nasz zespół UX do przeprowadzenia optymalizacji UX oraz UI aplikacji mobilnej Delikatesy Centrum. Zakres działań optymalizacyjnych zakładał również zdobycie odpowiednich danych, stanowiących drogowskaz i merytoryczną podstawę do wszelkich zadań produkcyjnych. Efektem prac optymalizacyjnych miała być nowa odsłona aplikacji mobilnej, która w precyzyjny sposób odnosi się do szczegółowo opracowanej grupy docelowej.

  • Mobile App

  • UX

  • Research

  • UI

  • Concept

  • Audit

Wyzwanie

Głównym wyzwaniem było zaprojektowanie aplikacji, tak aby obecni użytkownicy, którzy znają aplikację i swobodnie się po niej poruszają, szybko i bezproblemowo byli w stanie przyzwyczaić się do nowego interfejsu oraz nowych funkcjonalności. Zależało nam również na przeorganizowaniu aplikacji w taki sposób, aby była jak najbardziej dopasowana do specyfiki grupy docelowej marki Delikatesów Centrum. Aby dobrze zrozumieć tę specyfikę, zaprojektowaliśmy i przeprowadziliśmy cykl badań jakościowych na grupie docelowej oraz warsztatów projektowych w ramach całej grupy projektowej.

Efekty

Efektem naszych badań jakościowych był raport zawierający wiele nowych informacji o samej grupie docelowej. Udało nam się poznać i doprecyzować aktualne wówczas problemy, oczekiwania i nawet pomysły grupy względem aplikacji mobilnej Delikatesów Centrum. Raport był podstawą do przeprowadzenia selekcji poszczególnych możliwości optymalizacyjnych, wyboru najwłaściwszych dróg do osiągnięcia celu, jakim była poprawa jakości doświadczenia użytkownika w aplikacji, zwiększenie liczby pobrań aplikacji oraz zwiększenie liczby aktywnych użytkowników wewnątrz aplikacji.

Osiągnięcia

Po opublikowaniu nowej wersji aplikacji zawierającej nowe ścieżki użytkownika oraz nowy design udało nam się zwiększyć ilość pozytywnych akcji wewnątrz aplikacji. Nowy, intuicyjny interfejs aplikacji przyczynił się do większego zadowolenia Klientów Delikatesów Centrum. Cele założone przez całą naszą grupę projektową (składającej się ze specjalistów Creative Flow, specjalistów Delikatesów Centrum oraz zespołu UX The Humans) przyniosły na tyle satysfakcjonujący efekt, że Klient postawił wraz z The Humans dalej rozwijać aplikację mobilną Delikatesów Centrum.

Łukasz Szwed
“Współpraca z zespołem The Humans przebiega bardzo efektywnie. Uważamy, że firma The Humans jest świetnym partnerem podczas realizacji zadań projektowych i szczerze polecamy taką współpracę.”

Zacznijmy pracę nad Twoim projektem

Interesuje mnie

Stworzenie / optymalizacja aplikacji moblinej lub systemu dedykowanego

Interesuje mnie

Stworzenie serwisu lub materiałów do kampanii

Interesuje mnie

Stała obsługa marketingowa

  • Lotos
  • Orange
  • Eurocash Delikatesy Centrum
  • Ambra Kocham Wino
  • Grupa Żywiec
  • Clariant
  • Makro