Analiza rynku
i konkurencji.

Fundament.

W całym procesie projektowym, bez względu na to, co jest jego przedmiotem (audyt UX, strategia marketingowa, kreatywna kampania online, landing page, aplikacja mobilna czy serwis), dogłębna analiza rynku jest fundamentem wszystkich kolejnych etapów prac projektowych. Skrupulatnie opracowana Analiza Rynku pozwoli nam przygotować plan skutecznej i efektywnej Strategii Marketingowej.

Metody.

Podczas opracowywania Analizy Rynku badamy jego makro- i mikrootoczenie. Podczas analizy określamy:

  • wielkość rynku
  • szybkość rozwoju rynku
  • oszacowanie kosztów dołączenia do danej branży.

Metody podstawowe, z których należy korzystać w trakcie prac nad Analizą Rynku i z których korzystamy także my, to:

  • analiza SWOT
  • cykl życia produktu
  • portfelowa analiza strategiczna
  • analiza PEST.

Zacznijmy pracę nad Twoim projektem

Interesuje mnie

Stworzenie / optymalizacja aplikacji moblinej lub systemu dedykowanego

Interesuje mnie

Stworzenie serwisu lub materiałów do kampanii

Interesuje mnie

Stała obsługa marketingowa

  • Lotos
  • Orange
  • Eurocash Delikatesy Centrum
  • Ambra Kocham Wino
  • Grupa Żywiec
  • Clariant
  • Makro