Realizujemy wyspecjalizowane Badania UX. Metodologię naszego działania można określić jako analityczno-poznawcze podejście do zagadnień związanych zarówno z użytecznością, jak i kreacją. Korzystając z narzędzi wywodzących się w linii prostej z dziedzin takich jak psychologia czy socjologia, uzupełniając je o wnioski płynące z danych ilościowych, tworzymy rozwiązania odpowiadające potrzebom klientów dowolnej grupy docelowej.
Całość działań związanych z analizą i optymalizacją procesów digitalowych opieramy o trzy główne segmenty:
Analiza ekspercka opiera się na określeniu celu, jaki realizować ma badany byt. To analiza architektury informacji, procesów zachodzących w ramach rozwiązania, analiza ścieżek użytkownika. Wynikiem analizy jest zbiór rekomendacji wynikający z obowiązujących standardów.
Dane ilościowe dostarczają nam wiedzy zarówno o grupie użytkowników, jak i o obszarach, które są najchętniej lub najmniej chętnie użytkowane. Dodatkowo dane te mogą dostarczyć nam wiedzy o tym, które sekcje sprawiają użytkownikom potencjalne problemy.
Do realizacji badań jakościowych procesów digitalowych wykorzystujemy opracowaną przez nas metodę, będącą swoistym połączeniem zogniskowanego wywiadu grupowego (focus) i warsztatu. Posiadając wiedzę wynikającą z realizacji poprzednich dwóch etapów analizy, profilujemy i moderujemy spotkania w odpowiedni sposób, uzyskując ostatni brakujący element, czyli insight konsumenta / użytkownika.
Badania UX realizujemy przy wsparciu metodologicznym specjalistów z zakresu socjologii Uniwersytetu Łódzkiego.
Opracujemy komplet narzędzi badawczych.
Badania ilościowe:
Badania jakościowe:
Podejmiemy się koordynacji działań związanych z realizacją badania, bez względu na wybraną formę.
Badania ilościowe:
Badania jakościowe:
Opracujemy wyniki badań, formułując wyczerpujący raport zawierający wnioski oraz w razie potrzeby zbiór rekomendacji.
Badania ilościowe i jakościowe:
Technologia w procesie badawczym
Badania eyetrackingowe są ciekawym uzupełnieniem opisanego powyżej procesu. Jeżeli przestrzeń projektu pozwala na ich wykonanie, zawsze zachęcamy do ich przeprowadzenia.
Okulary dają możliwość zbadania różnego rodzaju ścieżek i procesów, występujących zarówno online, jak i w życiu codziennym klientów. Możemy ustalić, na które elementy komunikacji zwracają uwagę, a które są pomijane.
Wynik tego typu badań dostarcza informacji o reakcjach, których badani często nie są nawet świadomi. Chwilowe spojrzenie na element, poszukiwanie wzrokiem elementu w konkretnej części ekranu – wnioski bywają zaskakujące.
Dziękujemy za Twoją wiadomość :)
Już niebawem otrzymasz od nas ofertę na wybrane usługi.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez The Humans Sp. z o.o. moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez The Humans Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez The Humans Sp. z o.o. w celu prowadzenia działań marketingowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.