Planujesz kampanię w internecie? Nasi specjaliści z przyjemnością posłużą Ci wsparciem. Posiadamy bogate doświadczenie w budowaniu strategii kampanii marketingowych, jak i w ich realizacji oraz produkcji niezbędnych do ich przeprowadzenia materiałów. Opiekujemy się największymi markami w Polsce i wspieramy je pod tym kątem. Dołącz do grona naszych klientów i daj się odnaleźć.
Każda akcja marketingowa rozpoczyna się od koncepcji. Na bazie dostarczonych nam informacji o produkcie lub usłudze oraz określeniu grupy docelowej i celu, do którego ma dążyć akcja, przygotujemy koncepcje kreatywne, które omówimy na wspólnym spotkaniu. Jesteśmy przekonani, że możemy zaproponować Twojej firmie coś wyjątkowego i świeżego.
Nasi specjaliści przygotują odpowiadającą Twojej grupie docelowej oraz mieszczącą się w zakładanym budżecie kampanię online. Przeprowadzimy research rynku, na którym funkcjonuje Twoja firma i dobierzemy środki przekazu tak, by zmaksymalizować efektywność zakładanego budżetu.
Począwszy od projektu Key Visual planowanej przez Twoją firmę akcji, a na banerach, landing page’ach czy mailingach kończąc. Zaprojektujemy i wykonamy wszystkie niezbędne materiały w zgodzie z duchem Twojej marki, w atrakcyjny i maksymalnie angażujący Twoją grupę docelową sposób.
Projektujemy i tworzymy:
oraz w miarę potrzeb wszystkie materiały drukowane, przygotowywane przez naszego specjalistę DTP.
Dziękujemy za Twoją wiadomość :)
Już niebawem otrzymasz od nas ofertę na wybrane usługi.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez The Humans Sp. z o.o. moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez The Humans Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez The Humans Sp. z o.o. w celu prowadzenia działań marketingowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.