Strategia marketingowa.

Poznaj oczekiwania Grupy Docelowej.

Efektywna strategia marketingowa to zespół rekomendacji działań i zasad postępowania, które Twoja organizacja powinna spełnić, aby zwiększyć maksymalizację zysku. Tworzenie strategii marketingowej to proces decyzyjny, który polega na identyfikacji najistotniejszych problemów oraz zaplanowaniu sposobów na ich rozwiązanie.

Zakres naszej strategii marketingowej.

Podczas opracowywania strategii marketingowej zawieramy takie zagadnienia jak:

  • ocena sytuacji rynkowej
  • analiza rynku docelowego
  • analiza szans i zagrożeń dla organizacji
  • dobór efektywnych instrumentów marketingowych.

Wyróżniają nas.

Każda strategia marketingowa, którą tworzymy dla naszych Klientów, oprócz wyżej wymienionych analiz zawiera dodatkowo:

  • Badania na Grupie Docelowej / Personach
  • Zebrane przez nas Insighty konsumenckie
  • Rekomendacje docelowych komunikatów marketingowych
  • Propozycję docelowych Key Visuali w podziale na grupy docelowe
  • Propozycje materiałów marketingowych, w tym animacji
  • Propozycja działań marketingowych na najbliższy rok.

Całość spersonalizowana jest o Twoją Grupę docelową, segmenty klientów i persony. To wszystko tworzymy tak, aby kampania Twojego produktu była efektywna i trafiała bezpośrednio do tych Klientów, na których najbardziej Ci zależy.

Zacznijmy pracę nad Twoim projektem

Interesuje mnie

Stworzenie / optymalizacja aplikacji moblinej lub systemu dedykowanego

Interesuje mnie

Stworzenie serwisu lub materiałów do kampanii

Interesuje mnie

Stała obsługa marketingowa

  • Lotos
  • Orange
  • Eurocash Delikatesy Centrum
  • Ambra Kocham Wino
  • Grupa Żywiec
  • Clariant
  • Makro