Nasze zadanie

Naszym zadaniem było przedstawienie propozycji opracowania komunikacji marketingowej POS dla produktu, jakim są paliwa zimowe Lotos Dynamic bez możliwości wykorzystania wizerunków sportowców tak jak to miało miejsce w roku poprzednim.

  • Visual identity

  • UX

  • UI

  • Digital strategy

  • Naming

  • Landing page

Wyzwanie

Największym wyzwaniem było stworzenie kampanii, która skutecznie zachęci konsumenta do zakupu zimowych paliw Dynamic. Projekty key visuala musiały być dobrze widoczne i czytelne na bilboardach oraz nośnikach stacyjnych. Połączenie zimowego motywu oraz głównego produktu było ważnym zadaniem naszego zespołu projektowego.

Efekty

Udało nam się opracować key visual, który idealnie przedstawia możliwości zimowego paliwa Lotos Dynamic i który będzie widoczny w miejscach takich jak autostrady, ulice czy stacje paliwowe. Stworzone kreacje podkreśliły wymagane przez LOTOS wartości oraz wzbogaciły wizerunek marki. Połączenie zimowego motywu z przedstawieniem szybkości samochodu sprawiło, że key visual jest zrozumiały i atrakcyjny.

Osiągnięcia

Udało nam się zaprojektować Key Visual w sposób, który odzwierciedla zmienność warunków polskiej zimy oraz spełnia wymagania Grupy Lotos pod kątem BrandBook marki Lotos. Nasza koncepcja wizualna była eksponowana na wszystkich stacjach benzynowych Lotos w Polsce oraz w kampaniach online.

Lotos Lotos

Zacznijmy pracę nad Twoim projektem

Interesuje mnie

Stworzenie / optymalizacja aplikacji moblinej lub systemu dedykowanego

Interesuje mnie

Stworzenie serwisu lub materiałów do kampanii

Interesuje mnie

Stała obsługa marketingowa

  • Lotos
  • Orange
  • Eurocash Delikatesy Centrum
  • Ambra Kocham Wino
  • Grupa Żywiec
  • Clariant
  • Makro