DELIKATESY CENTRUM ŁAppacz Okazji

Akcja w aplikacji Delikatesy Centrum

Mieliśmy za zadanie zaprojektować w aplikacji mobilnej akcję specjalną nazwaną ŁAppacz. Geneza tej nazwy jest ściśle związana z głównym celem akcji - zachęceniem klientów do "łapania" okazji i korzystania z promocji. Całość polegała na pokazaniu nowych ofert bez konieczności aktywowania ich. Celem było zachęcenie klientów do oszczędzania oraz częstszych zakupów w sieci sklepów Delikatesy Centrum.

  • Landing page

  • UI

  • Naming

  • UX

  • Visual identity

  • Digital strategy

Wyzwanie

Akcja miała na celu stworzenie nowej mechaniki zakupowej, której obsługa będzie intuicyjnie prosta, a całość została przygotowana z myślą o szerokim gronie odbiorców.

Chcieliśmy, aby User story było klarowne i pozbawione zbędnych kliknięć. ŁAppacz działa jak osobisty ekspert od promocji, bez konieczności przeszukiwania wielu ofert samodzielnie. Wystarczy, że otworzysz aplikację.

Osiągnięcia

Efektem naszej pracy było opracowanie scenariuszy użytkowania, a następnie zaprojektowanie funkcjonalnych makiet UX i UI na podstawie key visuala. Dodatkowo, stworzyliśmy tzw. splash screen, którego celem jest zapewnienie użytkownikowi krótkiego i przyjemnego doświadczenia podczas oczekiwania na uruchomienie aplikacji.

Zacznijmy pracę nad Twoim projektem

Interesuje mnie

Stworzenie / optymalizacja aplikacji moblinej lub systemu dedykowanego

Interesuje mnie

Stworzenie serwisu lub materiałów do kampanii

Interesuje mnie

Stała obsługa marketingowa

  • Lotos
  • Orange
  • Eurocash Delikatesy Centrum
  • Ambra Kocham Wino
  • Grupa Żywiec
  • Clariant
  • Makro