Mieliśmy za zadanie zaprojektować w aplikacji mobilnej akcję specjalną nazwaną ŁAppacz. Geneza tej nazwy jest ściśle związana z głównym celem akcji - zachęceniem klientów do "łapania" okazji i korzystania z promocji. Całość polegała na pokazaniu nowych ofert bez konieczności aktywowania ich. Celem było zachęcenie klientów do oszczędzania oraz częstszych zakupów w sieci sklepów Delikatesy Centrum.
Landing page
UI
Naming
UX
Visual identity
Digital strategy
Akcja miała na celu stworzenie nowej mechaniki zakupowej, której obsługa będzie intuicyjnie prosta, a całość została przygotowana z myślą o szerokim gronie odbiorców.
Chcieliśmy, aby User story było klarowne i pozbawione zbędnych kliknięć. ŁAppacz działa jak osobisty ekspert od promocji, bez konieczności przeszukiwania wielu ofert samodzielnie. Wystarczy, że otworzysz aplikację.
Efektem naszej pracy było opracowanie scenariuszy użytkowania, a następnie zaprojektowanie funkcjonalnych makiet UX i UI na podstawie key visuala. Dodatkowo, stworzyliśmy tzw. splash screen, którego celem jest zapewnienie użytkownikowi krótkiego i przyjemnego doświadczenia podczas oczekiwania na uruchomienie aplikacji.
Dziękujemy za Twoją wiadomość :)
Już niebawem otrzymasz od nas ofertę na wybrane usługi.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez The Humans Sp. z o.o. moich danych osobowych w postaci imienia i nazwiska oraz adresu poczty elektronicznej w celu przesyłania mi informacji marketingowych dotyczących produktów i usług oferowanych przez The Humans Sp. z o.o. za pomocą środków komunikacji elektronicznej, stosownie do treści przepisu art. 10 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w postaci podanego przeze mnie numeru telefonu przez The Humans Sp. z o.o. w celu prowadzenia działań marketingowych przy użyciu telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w rozumieniu ustawy Prawo telekomunikacyjne.